08 april 2010 - Förklaring

Hemskt mycket hej ^^ ♥

Har inte bloggat på väldigt länge nu.. Kanske ska komma med en bra förklaring eftersom jag inte gav någon förvarning ;)
Jag har varit hos min pappa i helgen, det har varit lite stressigt med att åka fram och tillbaka. Och i måndags åkte jag och Linnéa till hennes mormor i tre dagar. Datorn där tog ungefär en halvtimma att starta upp för att komma till internet ^^
Nej, nu kanske jag överdriver - det tog en kvart (hihi).

Och inatt blev jag sjuk :( Har legat i soffan och kollat på dåliga teveprogram hela dagen. Men efter en kall dusch blev det bättre såklart! :)

Ungefär såhär ser jag ut!! (Förutom att jag inte är en katt, och jag är inte söt XD)


Också har man varit ensam hela dagen. Mamma är fortfarande inte hemma. Men tyvärr så har jag ju inte hunnit med någonting av det jag planerat att göra...
Får helt enkelt göra ett nytt försök imorgon!

Har inga bilder på mig, det kan ni väl ursäkta mig för nu när jag mår illa? (*puppy eyes* ^^)



På måndag blir det Ullared med Linnéa, så vi blir lediga en extra dag! :) ♥
Funderar fortfarande över hur mycket pengar jag ska ta med mig och om jag ska ta med mig kortet..

Nu "måste" jag gå och dricka påskmust (mahahah!)

Kommentarer
Postat av: ewe ♥

haha love påskmust!



allt bra med dig? :)

2010-04-08 @ 18:35:27
URL: http://lifebyewe.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du, Malin sa igår att vi skulle få en kille som hette Celestin som egelskalärare....



Ingen tjej!!!! =(



<333333333333333

2010-04-10 @ 09:01:12
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

kikade in igen och tänkte endå passa på att önska dig en trevlig kväll nu när jag endå är inne :D

2010-04-10 @ 17:59:22
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0