12 april 2010

Hallå!

Hade egentligen tänkt skriva igår, men det spelar egentligen ingen större roll ^^

Idag har jag varit i Ullared med Linnéa! :) Hittade många fina saker, bl.a. flera bra presenter till pappa som fyller till helgen ;)
Bilder kommer senare.. Just nu är jag så utmattad efter allt promenerande.
Trångt var det iallafall inte! Efter klockan tre någon gång så var det nästan ingen trängsel någonstans (någonstans där vi gick alltså ^^)

Ska vila mig nu resten av kvällen, får se om bilderna kanske kommer upp i morgondagens inlägg.
Ska vara med Linnéa imorgon men jag hinner säkert med ett inlägg då ;) ♥

Jag nu! Usel kvalité på denna webcam, men bara vissa tillfällen (speciellt i mitt rum... ^^)


Jaja, ha en trevlig kväll! Ingen mer dator ikväll för min del.

Kommentarer
Postat av: ewe ♥

kan du inte visa vad du köpte?

Ska vi följa varandra på Bloglovin? :)

2010-04-12 @ 22:39:13
URL: http://lifebyewe.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag vill inte att du ska vara sjuk =(

Krya på dig!!!!!!

Puss älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-04-13 @ 22:30:51
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0