Det luktar mat - Uppdatering; Bak!

Mums! Det luktar härligt! :)
Har knorrat i magen i en halvtimma nu snart ^^ Osch, osch så gott det ska bli med mat!! ♥

Idag vill jag:
• Göra nya naglar (får väl se om jag blir klar på bara en halv dag.. Inte så troligt! ^^)
♦ Städa rummet!! (Denna punkten SKA göras!)
♣ Ha hemma-spa
♠ Klura ut vad jag ska ha på mig nu under påskhelgen (finkläder eller "typ" finkläder? ;) )
♥ Baka något gott!! :) (det vill jag varje dag, men det blir liksom aldrig av.. Iallafall inte varje dag ^^)

Nu var maten klar! Uppdaterar inlägget igen klockan två ;)



Ojsan, klockan två blev det inte! Men av en bra anledning ^^ BAK!
Jag och mamma hjälptes åt att göra blåbärs- och vinbärsmuffins. Nu är även sängen bäddad på nytt (Tarzan lerade ner hela lakanet med sina lortiga tassar ^^ ♥
Bilder på baket:



Klara! (Fråga mig inte hur de blev fyrkantiga.. Jag vet inte!! ^^)


Mums!


Kommentarer
Postat av: Syster <3

De var grymt goda hörrudu :D

2010-04-06 @ 12:01:22
URL: http://maariaa-airam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0