15 mars 2010

Jag är dålig på att uppdatera, men det spelar väl kanske inte så stor roll ^^
Idag har jag haft en dag full av gäspningar, sol i rygg, och vind i ansiktet. Men jag har klarat mig skapligt bra ändå! ^^
Däremot så har jag inte klarat mig ifrån huvudvärken idag.. Jag tror att det beror på vädret! Kall vind och varm sol. Inte skönt (vinden alltså ;) ).

Idag såg jag ut ungefär såhär, men jag bytte diadem (från rosett till sammet)


Min sminkning ser mystiskt ut, vilket den inte är. Men det har man väl delade åsikter om ^^ ♥

Idag planerade jag att städa mitt rum, men jag vet inte hur det blir just nu med tanke på huvudet. Ikväll får det bli! Dessutom vill jag baka. Jag vill baka bullar, kakor, tårtor.. Jag vill göra en stor flervåningstårta och dekorera med marsipan-filurer men det har jag inga redskap till...

Mobilpynt gillas här!


Icke lyckat, men gillar det ändå! ^^

Förresten mina vänner, jag kommer inte in på min gamla blogg för att skriva om min nya blogg (denna)... Så det skulle vara trevligt om ni länkade mig i menyn (a) :) ♥


Emma:
Saknar dig, sötis! Hoppas du får en underbar vecka, och bryt inga ben nu!! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, vad söt du är =)

Mobilen blev jättesöt också!



Våra klänningar kommer bli BÄST! =D

Längtar tills imorgon och tills vi ska shoppa!

PUSS ÄLSKAR DIG BBV! <3

2010-03-15 @ 16:47:40
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0