17 mars 2010

Hehe, vi säger att Wonderland är gårdagens inlägg ^^

Idag var jag nöjd över min outfit, men den var aningens aning för varm ;)


Haha! Också lite bilder med kameran..



Imorgon eller på fredag så vill jag verkligen göra nya naglar!!! Då vet ni det ^^ De ska bli svarta denna gången tror jag, men självklart ska jag ha orange, rosa, lila, blå och grön på också! ;) Och stenar, blommor och andra dekorationer! Och vackra är väl ett rimligt förslag på en önskan..?! ^^ ♥


(Tagen i måndags, i mammas gamla väst ;) )


Heheh, jag har lite stökigt i mitt rum men det ska fixas! Just nu ska jag bara sätta mig och skriva prov-schema på datorn.. ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sött, gumman! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-18 @ 20:05:09
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0