20 mars 2010

Egentligen skulle jag ju lägga ut bilder på mina nya naglar men då tog batteriet på kameran slut :(
Hann endast ta en suddig bild...


Ledsen att den är så dålig... Men när jag kommer hem till mamma ska jag ladda kameran och ta massor av bilder ;)

Idag blir en slö dag, men på eftermiddagen har jag nu bestämt att jag ska städa!! Egentligen skulle det varit gjort redan i onsdags men det var ju då som jag skulle åka till pappa och då hann jag inte mer än att packa (packade om ungefär tre gånger, så att alla kläder fick plats) ^^ ♥

Webcam-bild;

Hihi, pappa tog med en klubba till mig igår på pizzerian! :) Innanför klubban var det tuggummi!!


Nåja, det får väl räcka ^^ Skriver kanske ikväll eller bara senare i eftermiddag eller något. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0