21 mars 2010

Godmiddag!
I morse ringde det maaaassa gånger, och när mamma svarade var det inge där så vi drog ur telefonen, haha! Där fick ni busringare! XD

Igår så hyrde jag och mamma två filmer; 2012 och The Proposal. Mycket trevliga filmer. The Proposal var väldigt rolig ^^ Och 2012 har jag ju sett innan på bio med Linnéa :) ♥
Till det åt jag tre Kinderägg! ;) Mums!

Just nu sitter jag och tränar på ett teoriprov vi ska ha på fredag... Undrar hur det kommer gå..


Hahaha, var tvungen ^^

Sitter även och lyssnar på musik (okej, inte bara lyssnar sjunger ju självklart med ^^). Koncentrationsförmågan kanske inte blir den bästa men.. ;) Lovar att träna på allvar efter skolan några dagar nu i veckan också! (Inga korsade fingrar här inte!!)

Skriver senare tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

TELEFON JAKKINEN - NEJ TAKKINEN!



HAHAHHAAAHA

Puss!

2010-03-22 @ 18:31:47
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Syster <3

Det låter mysigt :) Kan vi inte hyra film även när jag också kommer? (A) och köpa en MASSA godis :D



Vi måste även åka till mormor och morfar och titta till hur det går med klänningen :P Har du hjälpt henne med den BTW?



Kram<3<3

2010-03-23 @ 15:06:42
URL: http://maariaa-airam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0