23 mars 2010

-    Hejhopp!

citat från Pippi Långstrump i spelet Pippi Långstrump


Här kommer nu en till bild som visar alla mina naglar ;)


Finns det någon som inte kan älska "blomma"-funktionen på en kamera? ♥ Isåfall är den personen lite konstig... ^^

Jag är hungrig, och jag har ont i huvudet.
Tänk om man skulle få god, bra, mättande och ... tja... JÄTTEGOD mat i skolan? Vilken skillnad det skulle bli!! Aldrig mer ha ont i huvudet resten av min skolgång... (Alltså i skolan) Och aldrig mer behöva komma hungrig hem!
-  LÄNGE LEVE SKOLMATEN, hade jag ropat då!

Men nu är det ju inte så..

Denna kommande helgen kommer förmodligen bli toppen!! Ska ha mys med flickorna små, och äta massa godis och så. Sova länge på morgnarna göra, och slippa tjat från skolbarn höra. Sova sova sova säng säng säng, sova sova sova säng säng säng!

Hahah, Masterpiece by me! ^^ ♥

Ha en fortsatt trevlig tisdag!





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha ^^ <3333



Jättefin bild, och du är rolig!

Puss!



Vi gör nåt när jag är frisk. Yes <3

PUSS

2010-03-23 @ 18:21:39
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0