24 mars 2010 - Minicupcakes

Snart är årets tredje månad slut, Påsken kommer och då ska jag äntligen få träffa mina kusiner!! :)
Idag har jag och mamma gjort cupcakes. Det blev somriga cupcakes denna gången ;)

Bilder:




Hihi, inte världens finaste men ^^ De blev goda iallafall! ;)
Usch, så tråkigt det är att Linnéa inte är här!! Och imorgon har vi bajs-tyska (ursäkta, men jag hatar det!!) och då kommer det bli bara jag och Emma som läser upp våran del - vi tre var nämligen i en grupp.
Jaja, vi får väl se om jag överlever den lektionen...
Om jag ens överlever gympan! ^^ Hoppas bara att vi ska göra något roligt!!! Jag har väldigt svårt för trampett eller vad det heter.
Nästa vecka blir fredag-fri, och sen lov!! :) Längtar! Synd att vi inte missar torsdagen, både gympa och tyska... :/

På fredag (denna fredagen) så har vi teoriprov och då har vi ingen gympa, känner mig ganska nervös för jag tror inte att jag kommer komma ihåg någonting av det jag har tränat på.

Nu skulle det passa bra med en film, känner jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Bajs att jag inte kan komma =(

BAJS-TYSKA -.-

JAG HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR tyska -.-



Har ni förresten har bajs-vikarien vi hade i måndags nåt mer?

FY VAD DUM HAN VAR! OCH JOBBIG!!!!!!!!!



Jaja, vi ses på fredag, puss älskar diiig <333333

2010-03-24 @ 22:38:36
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hahahaha, jag vet inte.. XD HAHHAA

Men dum-tyska då =P XD



Ooooh, god mat =D <3<3<3 :Q



PUSSS ILY <333333333333

2010-03-25 @ 12:11:32
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Emma

Mums filli babba vad gott det ser ut !!!! :* ♥♥♥♥

2010-03-25 @ 12:11:36
Postat av: Rozan

ååh vad gott det ser ut. Blir sugen på det nu bara för det haha :P

2010-03-31 @ 21:56:43
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0