Dagen och veckans naglar!

Tänkte berätta lite kortfattat om dagen;
Först åt jag frukost med pappa. Man kan väl kalla oss morgonmänniskor (hihihi, det är jag och Emma det!! ♥) ^^
Sen åkte vi till stan ungefär klockan halv tolv tror jag. Där köpte vi saker till lägenheten och provsatte en soffa som pappa högst troligtvis kommer köpa nästa vecka (tror jag att han sa.. ;) ) Sen köpte vi mat från McDonald's och åt det hemma. Kort efter det åkte vi hit och nu sitter jag här och gosar med Tarzan ♥

Egobild-time







Här kommer bilderna!! (Och ja, jag har gjort tumnaglar men orkade inte sätta på dem ^^ Ni får se dem i framtida bilder ;) )




Är hemma hos mamma igen. Ikväll blir det mys får man hoppas! :) ♥ Känner verkligen för att göra en paj med bär, men det blir det nog inge av ^^
Hoppas att ni har / kommer få en trevlig lördag!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Söta söta söta naglar, gumman! <333

Älskar dig! <3333333333

2010-03-20 @ 18:29:27
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0