Wonderland

Här kommer ett par av massa bilder på mitt Underland ^^

Jaa, alltså detta var ögonsminket jag hade när jag var Alice ^^


Hittade denna flaska i mammas klädkammare, och den fick mig direkt att tänka på Underlandet! Har även satt dit min prydnadsdocka, som fick spela Alice.


Jag, i en "jeans-liknande" klänning med perfekta fickor för de magiska eat me-kakorna! ^^ ♥
Också slänger jag in en liten suddis


Oh, nej, fulaste bilden... :( Men orkar inte ladda upp någon annan ^^

..Förutom denna..


...och denna! ^^ Mobba mig inte för mina okunskaper i Photoshop! Jag vet redan att jag är dålig!!!


Ljuset på dockan är jättedåligt, men det är inget jag kan göra något åt tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Shit, vad coolt gumman!! =D

Söta bilder verkligen <3

Älskar dig, bbv <33333333

2010-03-18 @ 19:02:23
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0