16 maj 2010 - Mallorcabilder :) ♥

Hallo!
Funderar lite.. Har ju inte bloggat så mycket det senaste, ska man kanske sätta igång och skriva lite då och då nu kanske? ^^

Haha, igår blandade pappa ihop diskmedel och vatten åt mig så jag kunde blåsa såpbubblor :) Höhö, jag använde ett sugrör!!
Just nu har jag tyvärr inte min usb-sladd till mobilen där jag tog lite kort, och tog inte heller med mig min kamera så ni får vänta till ikväll med att se mina "bauta"-bubblor. Spelade även in en video som jag tänkte lägga lite musik över istället för den tråkiga radion i bakgrunden ^^

Mallorca - En kväll på stranden


På en restaurang, som faktiskt var svensk ^^


En dag på stranden ;) Hahaha, jag har sååå fint hår


Outfit :P Älskar de skorna!! Och klänningen också ^^


Smög iväg till stranden en kväll/natt (egentligen fick vi inte men vi gjorde det iallafall.. ^^)




Vi hade det bäst! Längtar tillbaka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0